Gemballa prezinta un concept Porsche 911 Turbo de 828 de cai putere

Prezentat la show-ul SEMA 2017 din Las Vegas, conceptul Gemballa GT este un Porsche 991 Turbo sălbatic: de la proiectare până la propulsie, masina este complet revizuita pentru a oferi niveluri de performanță demne de un hypercar.

Conceptul GT are o imagine mai musculară, datorită body kit-ului de fibra de carbon cu corpuri largi, cu o bara de protecție agresivă, spoiler spate cu difuzor și aripă reglabilă din spate.

Elementele adaugate lărgesc caroseria cu 30 mm în față și 50 mm în spate, oferind spațiu pentru roți mai largi. Asta a fost exact ceea ce a făcut Gemballa, montarea jantelor din aluminiu forjate GRS-F1 de 21-inch, forjate, cu anvelope de 255 / 30ZR21 în față și cauciuc 325 / 25ZR21 din spate.

 

 

Prizele de aer masive amplasate pe partile laterale indică un motor foarte puternic, care în acest caz este același motor de 3.8 litri biturbo de la 911 Turbo, dar cu modificări semnificative.

 Tehnicienii de la Gemballa au reușit sa ridice performanta motorului de la 540 CP și 660 Nm (487 lb-ft) la 828 CP la 7000 rpm și 952 Nm (570 rpm) la 5.200 rpm. Setul de tuning Performance Turbo include capete și supape cilindrice recondiționate, corpuri supapă de accelerație, colectoare de admisie a carbonului și carcase de admisie a aerului, filtre de aer de înaltă performanță, sistem de evacuare sportiv cu convertoare catalitice metalice și un nou sistem de management al motorului și cutiei de viteze.

 

 

Rezultatele sunt impresionante cand vine vorba de performanta. Gemballa susține că automobilul conceput de ei ajunge de la 0 la 100 km / h în 2,38 secunde, ceea ce înseamnă că este mai rapid decât motorul 911 Turbo cu mai mult de o secundă. Viteza maximă este cu peste 360 km / h  de asemenea, semnificativ mai mare decât viteza 991 Turbo de 320 km / h.

Puterea de franare este foarte importanta, mai ales dupa aceste modificari. Astfel, tehnicienii Gemballa au montat un sistem de frânare sport cu frâne cu 6 pistoane și discuri ceramice de 380 mm în partea din față și etriere cu patru pistoane și discuri de 360 mm în spate .

În interior, conceptul GT vine cu scaune din piele  Alcantara, roll bar și logo-uri Gemballa pe tetiere și covorașe. Inca nu exista date legate despre o eventuala productie masa dar nu cred ca vor fi probleme daca va exista cerere.

 

Aici discutam